giovedì 21 luglio 2022

 ..... Non fare come me!

Quando ho avuto la mia vita a disposizione, molto tempo fa, e non ho saputo fino in fondo amarla!
Ma ora se qualcuno mi dovesse chiedere cosa stia facendo quì, in questo preciso momento, in questo tempo che non mi appartiene, non so forse risponderei:
Io ricordo, e tu?
Ecco la differenza, ecco dove ho perso! "

Vincenzo Calafiore


..... ¡No seas como yo!
Cuando tenía mi vida a mi disposición, hace mucho tiempo, ¡y no sabía realmente cómo amarla!
Pero ahora si alguien me preguntara qué está haciendo aquí, en este preciso momento, en este tiempo que no me pertenece, no sé, tal vez le respondería:
Yo me acuerdo y tu?
¡Aquí está la diferencia, aquí es donde perdí! "

Vicente Calafiore

..... Não seja como eu!
Quando eu tinha minha vida à minha disposição, há muito tempo, e não sabia realmente como amá-la!
Mas agora se alguém me perguntasse o que faz aqui, neste preciso momento, neste tempo que não me pertence, não sei, talvez respondesse:
Eu me lembro, e você?
Aqui está a diferença, aqui é onde eu perdi! "

Vincenzo Calafiore

..... Don't be like me!
When I had my life at my disposal, a long time ago, and I didn't really know how to love it!
But now if someone were to ask me what he is doing here, at this precise moment, in this time that does not belong to me, I do not know perhaps I would answer:
I remember, and you?
Here's the difference, here's where I lost! "

Vincenzo Calafiore

Nessun commento:

Posta un commento